اصدقاء اون لاين
هنا صديق بانتظارك

اصدقاء اون لاين

اصدقاء اون لاين
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الحقوااااااااااااا ههههههههههههههه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
loly
المشرف العام
المشرف العام


انثى
عدد المواضيع : 2200
العمر : 31
العمل/الترفيه : لسة متخرجة طازة
تاريخ التسجيل : 23/09/2008

مُساهمةموضوع: الحقوااااااااااااا ههههههههههههههه   الأحد أكتوبر 26, 2008 1:42 am

طبعا انتم عارفين العزاب وحبهم للاختراع والاكتشاف اللي ماله حدود
فهم مطبقين المثل اللي يقول (الحاجه ام الاختراع)
فأنا حبيت احط بين اياديكم اخر ما توصل اليه العزاب من اختراعات لعلكم تستفيدون منها Laughing

7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
[img:aa93]http://www.3ros.net/vb/images/3ros/[6].gif[/img:aa93]










انا مش هعلق ع الصورة دي انا هخليكوا انتوا تعلقوا No No No No No



شوفوا الولاد لما يعملوا حفلة هههههههههههههه



احلى اختراع هههههههههه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
مدير المنتدى
مدير المنتدى


ذكر
عدد المواضيع : 1056
العمر : 33
العمل/الترفيه : بدور على شغل
تاريخ التسجيل : 10/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوااااااااااااا ههههههههههههههه   الأحد أكتوبر 26, 2008 9:42 am

الصوره الى تقصديها اكيد كانو عامين حفله
عجبتنى اوى صوره المكوه
بصراحه صور روعه
بس ممكن اعرف صورتيهم ازاى

_________________
اجعل قلبك خاليًا من الهموم
اجعل عقلك خاليًا من القلق
عش حياتك ببساطة
أكثر من العطاء وتوقع المصاعب
توقع أن تأخذ القليل
توكل على الله واطمئن لعدالته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://myfriends.ahlamontada.net
 
الحقوااااااااااااا ههههههههههههههه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
اصدقاء اون لاين :: الاسره :: شئون ادم-
انتقل الى: