اصدقاء اون لاين
هنا صديق بانتظارك
اصدقاء اون لاين
هنا صديق بانتظارك
اصدقاء اون لاين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اصدقاء اون لاين

اصدقاء اون لاين

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

للعمل في شركة برمجه و للطلبه

كاتب الموضوعرسالة
tota
عضو ذهبى
عضو ذهبى
tota

انثى
عدد المواضيع : 911
العمل/الترفيه : طالبه

للعمل في شركة برمجه و للطلبه Empty
مُساهمةموضوع: للعمل في شركة برمجه و للطلبه   للعمل في شركة برمجه و للطلبه Emptyالأربعاء يوليو 01, 2009 9:01 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا اسفه جدا يا جماعه على التأخير لكن والله ما كنش بيقابلني شغل و لما قابلني جبتهلكم على طول اهو
و انا نقلاه بالحرف رغم اني مش فاهمه اوي لكن اللي يفهم يفهمني عشان هي شكلها فرصه حلوه

الاجازة بدأت وكل الناس اصبح وقتها غير مستغل بالمرة
ناس كثير بدأت تدور على شغل منها بتستفيد ومنها بتثبت نفسها وتحقق هدف
أحد أصدقائي لقي فرصة شغل في شركة برمجيات بس الميزة انك بتشتغل وفي نفس الوقت مستمتع بالاجازة .. الدنيا معتمدة على work@home نظام العمل من المنزل .. يعني تشتغل وقت ما تحب وتريح وقت ما تحب..
شوف اللينك واضغط هنا وبعد كدة هتدعي لي واللي يحب يكمل معاهم بعد الأجازة كمان ممكن أو حتي لو بتدور على شغل وانت مخلص ينفع تثبت معاهم وتبقى بمرتب والدنيا هتبقى تمام التمام على فكرة الشركة عايزة ناس من كل محافظات مصر ومش شرط انك تكون متفرغ تماما وكمان نظام رائع وبرامج سهلة ومطلوبة جدا وبيقولو أسعار بربع الثمن وفى النهاية تخيل ان المطلوب منك تسوقه هو عرض استخدام مجاني لبرامجهم مش بقولكم الدنيا هتبقى أحلى وأحلي بالتوفيق ان شاء الله واجازة سعيدة عرفوا أصحابكم وكل حبايبكم وكل هيدعى لكله الموقع بتاعهم www.i3sd.com والميل بتاع الوظيفة jobs@i3sd.com بس لازم تخشو وتشوفو على الموقع بقية الأوراق المطلوبة.

وادعوا لي ...

منقووووووووووووووول

للعمل في شركة برمجه و للطلبه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-