اصدقاء اون لاين
هنا صديق بانتظارك
اصدقاء اون لاين
هنا صديق بانتظارك
اصدقاء اون لاين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اصدقاء اون لاين

اصدقاء اون لاين

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

casanova بعد الامتحانات

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
casanova
مشرف
مشرف
casanova

ذكر
عدد المواضيع : 141
العمل/الترفيه : طالب

casanova بعد الامتحانات Empty
مُساهمةموضوع: casanova بعد الامتحانات   casanova بعد الامتحانات Emptyالجمعة يونيو 26, 2009 6:48 am

اولا اهلا بيكم كلكم بصراحه كلكم واحشني بس حاسس ان المنتدى اتغير مش 180 درجه لا ده 360 درجه
بس ياريت كل الناس الي موجوده ميكونوش اتغيروا انا بصراحه بهنئ كل المشرفين
الجداد وكل الاعضاءالي اعرفهم ادمن ولولي وتوتا وبوسي كات
واعزروني لو زكرت اسماء بس كلكم بصراحه وسط القلوب وبهنئ الكل طبعا بحلول اجازة الصيف
كلنا خلصنا من الدراسه يااه الواحد ما صدق انه يرفه عن نفسه شويه من تعب المذاكره
بس ادعولي انى ربنا يفرجها معايا وانجح
وبعدين عايزين منضيعش وقت كلنا بردو في الصيف عايزين كل واحد فينا يقترح اي عمل مفييد في الصيف
ياريت والله حد يتكلم عن الموضوع ده لان طبعا الاجازة فراغ بس من الحكمه ان الواحد يستغلها في حاجه مفيده
انا بحب استشيركم انتوا في المواضيع ده لان انا بصراحه يمكن ايام الدراسه كانت عند اكترنا كأنها اجازة
واكيد كل واحد فينا ليه وقت هيسافر يصيف فيه بس طبعا الوقت ليه اهميه كبيره جدا
ياريت كلنا نقترح في الموضوع ده علشان بأقتراحتكم الكل هيستفيد
Admin
مدير المنتدى
مدير المنتدى
Admin

ذكر
عدد المواضيع : 1056
العمل/الترفيه : بدور على شغل

مُساهمةموضوع: رد: casanova بعد الامتحانات   casanova بعد الامتحانات Emptyالجمعة يونيو 26, 2009 10:45 am

حمد لله على السلامه ياباشا
نورت منتداك
والف مبروك على النجاح مقدما
اما بقى موضوع الاجازه فسيبونى فى حالى
انا اليوم الى باخده اجازه من الشغل بقضيه نوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم
https://myfriends.ahlamontada.net
casanova
مشرف
مشرف
casanova

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: casanova بعد الامتحانات   casanova بعد الامتحانات Emptyالجمعة يونيو 26, 2009 2:30 pm

ياه يا ادمن انت شكلك بتستنى يوم الاجازة بفارغ الصبر علشان النوووووم هو شغلك حمل عليك كبير اوي اظاهر كده بس انتا قدها انشالله وعلى فكره كلنا هنتعب في الشغل زيك كده بس يا ادمن انا بشوف كله بيشتغل بس نادرا الي بيستفيد من شغله في ناس بتشتغل من غير ما تكون مستفيده همها في المرتب وبس ههههه طبعا المرتب اهم من الشغل كلنا عارفين كده هههههه بس الانسنان دلوقتي بقا عامل زي الآله بتمشي في كل الاتجاهات المهم انتا كتر خيرك والله انك شغال يعني وقتك بتقضيه في شغلك لكن انا والي زيي الي بيدرسوا الاجازة جت يعني طوال ايام الصيف فراغ عايزن اقتراحات لاحتفاظ بالوقت بحاجه مفيده وعلى فكره انا السنه ده هسافر اسوان هصيف هناك حد يعرف مكان حلو في اسوان اروح اتفسح فيه انا رحتها مره وهيا صحيح حر بس مدينه جميله جدا
loly
المشرف العام
المشرف العام
loly

انثى
عدد المواضيع : 2200
العمل/الترفيه : لسة متخرجة طازة

مُساهمةموضوع: رد: casanova بعد الامتحانات   casanova بعد الامتحانات Emptyالجمعة يونيو 26, 2009 2:52 pm

حمد الله علي السلامه ياكازانوفا

اخبارك ايه بعد الامتحانات
ربنا معاك ويوفقك

موضوعك حلو اوي
وياريت كلنا فعلا نستفيد من الوقت ومنضيعهوش
بس في حد يصيف في اسوان ؟؟؟؟؟
casanova
مشرف
مشرف
casanova

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: casanova بعد الامتحانات   casanova بعد الامتحانات Emptyالجمعة يونيو 26, 2009 5:14 pm

هههههههه اهو انا بقا بحب اصيف في اسوان لاني رحت مصايف كتير والله ملقتش احسن من اسوان اقضي فيها اجازتي رحتها اخر مره من قيمه سنتين تقريبا تحسي بكرم وضيافه اهل اسوان الحقيقيه ده كفايه بكار قاعد هناك ههههههههه وجزر النيل هناك حاجه خرافيه وعلى فكره اسوان ده الحاجه الوحشه فيها الحر بس كل حاجه فيها جميله وبعدين انا بحب جو الارياف والقعاد في جزيره في وسط النيل خيال تاني بس انتى يمكن حكمتي عليها علشان مشفتيهاش ممكن بس بصراحه من وجهه نظري اسوان تعتبر جنه الله في ارضه على العموم انا بشكرك على اهتمامك البالغ ده وربنا يوفقك انتى كمان المهم مقترحتيش علينا حاجه في الاجازة نعملها انا بحب الاهتمام بالوقت بس كل يوم الوقت بيضيع مني بردو مش عارف ليه ؟؟؟؟
loly
المشرف العام
المشرف العام
loly

انثى
عدد المواضيع : 2200
العمل/الترفيه : لسة متخرجة طازة

مُساهمةموضوع: رد: casanova بعد الامتحانات   casanova بعد الامتحانات Emptyالجمعة يونيو 26, 2009 9:43 pm

انا اللي نفسي حد يقولي اعمل ايه من ساعه مخلصت دراسه وقعدت في البيت؟؟؟؟؟؟؟؟؟
casanova
مشرف
مشرف
casanova

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: casanova بعد الامتحانات   casanova بعد الامتحانات Emptyالسبت يونيو 27, 2009 3:04 am

على فكره احلا حاجه انك قاعده في البيت كده تبقى زي الجوهره الثمينه وفي موضوع حططهولك مخصوص في شئون حواء علشان تستفيدي والكل يستفيد بردو
possycat
مدير المنتدى
مدير المنتدى
possycat

انثى
عدد المواضيع : 1182
العمل/الترفيه : مدرسه

مُساهمةموضوع: رد: casanova بعد الامتحانات   casanova بعد الامتحانات Emptyالسبت يونيو 27, 2009 3:18 am

حمدلله على سلامتك وبجد نورت المنتدى

وربنا يوفقك يارب وتنجح

اما موضوع اننا نستغل الوقت فى الاجازه فانا اسوء واحده ممكن تستغل وقتها

رغم انى فاضيه جدا بقضيها نوم او اخرج مع اصحابى اوبقعد فى البيت وده الاغلب

ونفسى بجد استغل وقتى كويس لكن مش بعرف ولابلاقى حاجه اعملها
casanova
مشرف
مشرف
casanova

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: casanova بعد الامتحانات   casanova بعد الامتحانات Emptyالسبت يونيو 27, 2009 5:03 am

طيب مفكرتيش في فكره نستغل بيها كلنا الوقت الضايع ده تعرفي ان نسبه قليله جدا دلوقتي من الشباب والبنات بيحاولوا يحافظوا على الوقت بس تعرفي انتىبتقولي انك اسوأ واحده ممكن تستغل وقتها هههههههههه فمابالك انا انا من كتر الوقت الضائع دخلت في دماغي ازاى احافظ عليه ههههههه ومع ذلك ضيعت وقتي في تفكير علشان استغله ازاى انا عايز اقتراحات منكم كلكم تعرفوا لو واحد جاب اقتراح ممكن نوصل بأقتراحه ده لحاجه مشابهه ليه وتكون مفيده وكلنا هنستفيد بس بس بسرعه تعرفوا ليه لان انا عمال بكتب والوقت بيضيع بردو ههههههههه المهم انا مشكور جدا ليكي يا بوسي على اهتمامك ويمكن كمان نسيت اهنئك على مكانتك اللائقه يا مديره العامه للمنتدى بهنئك وبهنئ المدير اللامع ادمن كمان والمشرفه لولي بصراحه احلى حاجه في المنتدى ان الاداره كلها ايد واحده مع الاعضاء يعني مفيش دكتاتوريه ههههههههه
possycat
مدير المنتدى
مدير المنتدى
possycat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: casanova بعد الامتحانات   casanova بعد الامتحانات Emptyالسبت يونيو 27, 2009 5:56 am

طبعا فكرت ده حتى كل الناس عندهم هوايات بيعملوها الا انا معنديش هوايه تقريبا ههههههههههههههههه

طيب حتى لوحد جاب فكره ازاى كلنا حنعملها لازم فيه اختلاف بينا الظاهر الموضوع ده حيطول كتير

ومش حنلاقيله حل وبجد حاولت افكر كتير لحد ماتعبت خلينى فاضيه احسن وخلاص هههههههههههههههههه

وميرسى ليك حاتم وطبعا احنا ضد الديكتاتوريه والعنصريه كمان ههههههههههههههههههه
casanova
مشرف
مشرف
casanova

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: casanova بعد الامتحانات   casanova بعد الامتحانات Emptyالسبت يونيو 27, 2009 6:28 am

هههههه يلا بصي ايه رأيك نسيب الوقت للظروف ضاع مش مهم لان مفيش المشجع لاهميه الوقت بس بكده يبقا الشيطان انتصر علينا كلنا في ضياع الوقت الي هنتسأل عليه كلنا مش مهم وعلى فكره انا دخلت في دماغي انى انشر شعر انصر فيه الحبيب المصطفى لان كلنا هنسأل عملنا ايه لما اتكلم على رسولنا بالكلام والصور البشعه الي عملوها الغرب علشان يفسدوا ديننا الصلب
اللهم صلي وسلم على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه اجمعين
Admin
مدير المنتدى
مدير المنتدى
Admin

ذكر
عدد المواضيع : 1056
العمل/الترفيه : بدور على شغل

مُساهمةموضوع: رد: casanova بعد الامتحانات   casanova بعد الامتحانات Emptyالإثنين يونيو 29, 2009 4:25 pm

اقتباس :
طبعا فكرت ده حتى كل الناس عندهم هوايات بيعملوها الا انا معنديش هوايه تقريبا ههههههههههههههههه
مستحيل يابوسى مافيش حد معندوش هوايه
كلنا عندنا هوايات بس احنا الى مش عارفين نظهرها
انتى عارفه معظم الناس بتفتكر الهوايه ديه يعنى مثلا الرسم او كتابه الشعر او الرياضه مثلا
بس بالعكس فى كمان هوايات كتير احنا ممكن منخدشى بالنا منها
زى مثلا انتى بتعرفى تطبخى كويس او حتى مثلا بتحبى انك تدخلى المطبخ ديه ممكن تكون هوايه
وممكن انتى تنمى الهوايه ديه وتدورى على وصفات حلوه للاكل وتتفنى فيها وتضيفى فيها لمساتك
ده مجرد مثال بسيط
اهم حاجه فى الهوايه انك تكونى بتحبى الشىء ده
اقتباس :
طيب حتى لوحد جاب فكره ازاى كلنا حنعملها لازم فيه اختلاف بينا الظاهر الموضوع ده حيطول كتير

بس حد يجيب الفكره ونشوف ان كانت هاتوافقنا كلنا ولا لا
بلاش نعقدها من الاول
https://myfriends.ahlamontada.net
possycat
مدير المنتدى
مدير المنتدى
possycat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: casanova بعد الامتحانات   casanova بعد الامتحانات Emptyالإثنين يونيو 29, 2009 9:20 pm

طيب انا حتى الطبخ مش بحبه وبينرفزنى اصلا وكنت بقرأ زمان لكن دلوقتى مبقتش احبها
هو انا بحب حاجه واحده بحب اشترى حاجات وذوقى حلو فيها هى دى ممكن تعتبر هوايه ولا ايه

اما فى موضوع الفكره فانا مش بعقدها والله بس ديه حاجه طبيعيه لان تفكرنا مش زى بعض
casanova
مشرف
مشرف
casanova

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: casanova بعد الامتحانات   casanova بعد الامتحانات Emptyالثلاثاء يونيو 30, 2009 1:50 am

على فكره انا بحييك اوي اوي على تفاؤلك الجميل ده يا ادمن وبحيي بوسي بردو بس يا بوسي كل واحد فينا جواه كنز من الافكار والمعلومات بس كل واحد بيخاف ان مثلا الفكره الي يقولها ده متكونش حلوة او متعجبش حد تعرفي انتى مثلا النت بالنسبه ليكي هوايه زي المنتدى انتى متعوده على المنتدى وعلى ناسه انا اصلا مكنتش بحب المنتديات بس انا الي شجعني في المشاركه في المنتدى معاكم شخص قالي جرب وانا حبيت اجرب لقيت ان الفكره كانت حلوة بالذات لما اتعرفت بالناس الجميله الي معانا في المنتدى انتى كلامك صحيح ان كل واحد فينا تفكيره مختلف وكل واحد معانا عنده فكره بس هو مبيعملهاش لكن بصراحه ممكن تكون الفكره الي هو مبيعملهاش ده تفيد كل الي في المنتدى وبردو مننساش كلنا الحكمه المشهوره (((اذاكنت ذا رأى فكن ذا عزيمه...

casanova بعد الامتحانات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-